ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش به جان یکی از مغازه های پاساژ جلالی افتاد

آتش به جان یکی از مغازه های پاساژ جلالی افتاد

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 16 مرداد,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
3/5

آتش سوزی در مغازه فروش پوشاک در پاساز جلالی با حضور به موقع آتش نشانان خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، آتش نشانان ایستگاه 2 در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از مغازه های پاساژ جلالی ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز به خیابان امام پاساژ جلالی اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی در این باره چنین اظهار داشت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده گردید یک باب مغازه فروش پوشاک دچار آتش سوزی گریده که دود و شعله زیادی از بالای کرکره به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: با ورود تیم اول آتش نشانان و بررسی اولیه، مشخص شد که آتش سوزی در طبقه اول این مغازه به وسعت 50 مترمربع رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به بقیه قسمت های این مغازه و انباری آن که در طبقه دوم بود و فروشگاههای مجاور بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق، گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، با استفاده از دو رشته لوله آبدهی و نردبان دستی وارد عمل شده و اقدام به شکستن قفل مغازه کردند و در سریع ترین زمان ممکن خود را به کانون حریق رسانده و شروع به شعله زنی و مهار آتش کردند.
وی خاطرنشان کرد: عكس العمل به موقع آتش نشانان، مانع از سرایت شعله های آتش به بقیه قسمت های این مغازه و مغازه های اطراف که مملو از پوشاک بود شدند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش خود و جدالی 3 ساعته موفق شدند آتش سوزی را در همان لحظات اولیه مهار و خاموش کرده و با اطمینان از ایمن بودن مغازه و انجام لکه گیری کامل محل حادثه، اقدام به تخلیه دود از مغازه کردند و محل را در حضور عوامل انتظامی تحویل مالک دادند.
 رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان هم اکنون در حال بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (188)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان