ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش به جان کانکس اغذیه فروشی افتاد

آتش به جان کانکس اغذیه فروشی افتاد

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 20 اسفند,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه؛ راس ساعت 3:37 دقیقه بامداد امروز طی تماس شهروندان و رانندگان خودروهای عبوری مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه کانکس واقع در اول جاده شهید کلانتری با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه یک را به همراه تانکر 12000 هزار لیتری آب به محل حادثه اعزام کرد.

 ابراهیم شاد قوشچی به نقل از رحیم بابایی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه کانکس اغذیه فروشی، شارژ و توزیع غیر مجاز کپیسول گاز مایع که چسبیده به جایگاه سوخت بود طعمه حریق شده و شعله های آتش و دود از داخل آن به بیرون زبانه میکشید.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق، ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و به کار گیری چند رشته لوله آب دهی از دو جهت شروع به اطفاء حریق کردند و در کمترین زمان ممکن و قبل از گسترش حریق، انفجار احتمالی شعله های سرکش آتش را خاموش و سپس شروع به سرد کردن سیلندرهای دپو شده بود کردند.

وی تصریح کرد: پس از مهار کامل آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی مشاهده شد مقادیر زیادی کپسول گاز مایع پروپان 11،3و25 کیلویی به صورت غیر استاندارد انبار شده بود و هر لحظه امکان انفجار داشت که با سرعت عمل آتش نشانان از این فاجعه جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه افزود: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و جدا سازی اجناس سوخته از سالم، اطمینان از عدم برگشت شعله و ارایه توصیه های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

وی یادآور شد: سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان است.

تعداد نمایش ها (144)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان