ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

۱۰ تن علوفه در جاده مهاباد در آتش سوخت.

۱۰ تن علوفه در جاده مهاباد در آتش سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 08 شهریور,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انبار علوفه ای در روستای مرادعلی سفلی که با نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۳ کیلومتر فاصله داشت با تلاش چهار ساعته آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: وقوع این حادثه توسط اهالی روستا راس ساعت 4:26 صبح سه شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۲ را به همراه یك دستگاه تانكر پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده مهاباد، روستای مرادعلی سفلی اعزام کرد.

وی افزود: مقدار زیادی علوفه دامی در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع و با حجم تقریبی ۱۰ تن در مجاورت منزلی بر روی هم دپو شده بود که به علت نامشخصی آتش گرفته، به گونه ای که دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله ای دور قابل مشاهده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و با توجه به مشرف بودن محل آتش سوزی با منزل و همچنین دکل مخابراتی موجود در محل سریعاً پس از ایمن سازی محل و بکار گیری تجهیزات انفرادی با استفاده از چندین رشته هوز آتش نشانی از جهات مختلف به مقابله با شعله های آتش پرداخته و توانستند شعله های آتش که در حال گسترش بود را مهار کنند.

وی تصریح كرد: با توجه به حجم زیاد علوفه، آتش نشانان توانستند پس از حدود ۴ ساعت تلاش بی وقفه، شعله های آتش را به کنترل خود درآورده و خاموش نمایند.

تعداد نمایش ها (87)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان