ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

گاز پیک نیک روشن آتش به پا کرد.

گاز پیک نیک روشن آتش به پا کرد.

در شهرک ایثار اتفاق افتاد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 22 آبان,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانان، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ با هماهنگی آتش نشانان ایستگاه 3 را به محل حادثه واقع در خیابان فرخی اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از علیرضا یگانه افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه چنین اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک باب دفتر تاکسی تلفنی که در مغازه یک ساختمان دو طبقه واقع در خیابان فرخی قرار داشت دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش و دود از این مغازه به آسمان زبانه میکشید و هر لحظه در حال سرایت به مغازه های مجاور و واحد مسکونی طبقه بالا بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با قطع جریان برق، گاز ساختمان و کشیدن نوار خطر نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی، توسط دو رشته لوله آبدهی خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود رسانده و شروع به عملیات شعله زنی کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا، در یک عملیات سنجیده و نفسگیر توانستند در مدت زمان کوتاهی شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان بعد از مهار شعله های آتش شروع به انجام عملیات لکه گیری کرده و پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (59)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان