ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

واژگونی خودرو سواری در بلوار امامت

واژگونی خودرو سواری در بلوار امامت

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 02 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

خودروی سواری پژو206  sd به هنگام تردد در بزرگراه امامت واژگون و راننده آن مجروح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 10:53 دقیقه صبح دیروز بر اثر وقوع یک مورد حادثه رانندگی از طرف شهروندان شاهد به سامانه 125 اطلاع رسانی شد كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 5 را روانه محل حادثه واقع در بلوار امامت كرد.
علی باقری افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یك دستگاه خودروی سواری sd که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امامت در حال حرکت بود که به دلیل نا معلومی بر روی سقف واژگون و راننده آن مجروح شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و خارج نمون راننده جوان از داخل خودرو اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کرده و با استفاده کمک گیری از جرثقیل پلیس راهور این وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند.
وی خاطرنشان كرد: آتش نشانان راننده خودرو را که از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده بود را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
وی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه و پاكسازی بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (77)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان