ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

هدف از آموزش در آتش نشانی، کمک به ایمنی و اثرگذاری در عملیات است

هدف از آموزش در آتش نشانی، کمک به ایمنی و اثرگذاری در عملیات است

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 17 مرداد,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

هدف از آموزش در آتش نشانی، کمک به ایمنی و اثرگذاری در عملیات است.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون های علمی و عملی بهار ۱۴۰۲ سازمان، با بیان این مهم که یکی از مقوله های کلیدی در هر شغلی، آموزش می باشد و آموزش در مشاغل عملیاتی می تواند کارایی و اثربخشی کارکنان را افزایش داده و میزان مخاطرات شغلی را کاهش دهد.

وی افزود:شغل آتش نشانی از پرمخاطره‌ترین مشاغل در جهان به شمار می آید که سالانه حوادث ناگواری از جمله مرگ آتش نشانان را در به همراه دارد، از این رو جهت جلوگیری از این رخدادها نیاز است که به مقوله آموزش توجه جدی به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: طبق جدول زمانبندی آموزش در معاونت آموزش و پیشگیری سازمان، پس از آموزش ها و تمرین های علمی و عملی و کلاس های بازآموزی که در برنامه روزانه شیفت‌های کاری گنجانده شده، در پایان هر فصل از سال آزمونهای علمی و عملی از پرسنل عملیاتی به عمل خواهد آمد و از نفرات برتر این آزمون ها تجلیل خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه نیز با تاکید بر تداوم ارائه آموزش های تخصصی برای آتش نشانان، گفت: داشتن آتش نشان کاربلد و ورزیده مایه مباهات سازمان و قوت قلب برای شهروندان است.

مقیمی از مکاتبات با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جهت برقراری احکام کارشناسی برای نیروهای عملیاتی دارای مدرک تحصیلی مرتبط خبر داد و افزود: دیدن اینکه یک آتش نشان با نوع قرارداد کارمندی نسبت به سایر کارمندان در سازمان های دیگر با توجه به سخت و زیان آور بودن این شغل دریافتی کمتری دارد برای ما نیز خوشایند نمی باشد و ما طی مکاتباتی که با سازمان شهرداری های کشور داشته ایم، خبرهای خوبی دریافت کرده ایم و در تلاش هستیم تا در آینده ای نزدیک تمامی آتش نشانان از مزایای کارشناسی و فوق العاده ویژه بهره مند شوند.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر برتر آزمون آنچه یک آتش نشان باید بداند و همچنین سه تیم برتر آزمون آمادگی جسمانی بهار ۱۴۰۲ سازمان، با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی تجلیل شد.

تعداد نمایش ها (46)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان