ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نخستین دوره آموزشی غواصی پرسنل عملیاتی آتش‌ نشانی ارومیه برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی غواصی پرسنل عملیاتی آتش‌ نشانی ارومیه برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 12 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی غواصی با هدف بالا بردن توان عملیاتی پرسنل آتش نشانی در چهار روز توسط رئیس هیئت غواصی استان، به صورت تئوری و عملی  برگزار گردید.

وی افزود: 12 نفر از آتش نشانان با شرکت در این دوره هم به صورت تئوری و عملی با تکنیک های غواصی، امداد و نجات در آب و نیز تجهیزات غواصی آشنا شدند که با توجه به وجود رودخانه ها، سدها و تالاب های اطراف شهر ارومیه برگزاری این دوره و تشکیل تیم تخصصی سیلاب و غواصی از نیازهای اصلی سازمان به شمار می رفت.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه آموزش های عمومی و تخصصی را یکی از مهم ترین تدابیر سازمان آتش نشانی دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آتش نشانان با انواع حوادث مواجه هستند، بنابراین با برگزاری این دوره ها و کسب آموزش های لازم برای خدمت رسانی بهتر به همنوعان و نجات جان آنها در حوادث آبی، باید از مهارت و تخصص لازم برخوردار شوند تا در مواقع نیاز آماده هر نوع فداکاری و از خود گذشتگی باشند.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره به تمامی آتش نشان حاضر در دوره مدرک سطح یک ستاره اعطاء خواهد شد و شش نفر که مهارت بیشتری داشته باشند جهت تشکیل تیم تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی ارومیه انتخاب و با هماهنگی برای گذراندن دوره های تخصصی زیر نظر اساتید مجرب معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی ارومیه دوره های ضمن خدمت و آموزش های تخصصی بصورت مستمر و پیوسته برای بالا بردن راندمان کاری و توان عملیاتی تمامی پرسنل برگزار خواهد شد.

تعداد نمایش ها (51)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان