ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات مقنی جوان از عمق چاه ۱۰ متری

نجات مقنی جوان از عمق چاه ۱۰ متری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 07 اسفند,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


گرفتار شدن کارگر چاه کن در عمق چاه، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به دنبال تماس سراسیمه کارگران با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به سرعت نیروهای امداد و نجات ایستگاه ۲ را ساعت ۱۴:۴۴ ظهر دیروز به خیابان عطایی رهسپار کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از وحید وحیدی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: محل حادثه ساختمان در حال احداث بود که براساس گفته شاهدان کارگر چاه کن در حال حفاری چاهی بود، به علت نا معلومی چاه ریزش کرده و  بر روی مقنی ریخته و باعث محبوس شدن وی شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه دیواره های چاه بسیار سست بود و هر لحظه امکان ریزش دوباره وجود داشت، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی و برپایی کارگاه در دهانه چاه، با بکارگیری تجهیزات مخصوص وارد چاه شدند و در یک عملیات سنجیده کارگر مقنی حدوداً ۳۰ ساله را از چاه خارج کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان کارگر جوان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل کادر اورژانس حاضر در محل دادند و جهت انجام معاینات تکمیلی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه و ارایه توصیه های ایمنی محل را تحویل مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل داده و به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (163)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان