ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات سرنشین محبوس مانده در داخل خودرو توسط آتش نشانان

نجات سرنشین محبوس مانده در داخل خودرو توسط آتش نشانان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 03 شهریور,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در خیابان شهید بهشتی هشت مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: در ساعت 1:47 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه 2 را به صدادرآورد و آتش نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی اعزام کرد.
وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری تیبا به دلیل نامعلومی پس تصادف با یک دستگاه خودرو پی کی با جداول وسط خیابان برخورد کرده و متوقف شده بود که با توجه به شدت ضربه سرنشین جلوی تیبا که جوان حدوداً 20 ساله بود در میان آهن پاره های مچاله شده محبوس مانده بود.   
وی خاطر نشان کرد: در جریان این حادثه چهار سرنشین خودرو تیبا و نیز 3 سرنشین خودرو پی کی دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، توسط شهروندان به بیرون از خودرو منتقل شده بودند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و قطع جریان برق خودروها، به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با استفاده از ست هیدرولیکی نجات سرنشین محبوس مانده در داخل خودرو تیبا را نجات داده و تیم دوم نیز به یاری مصدومین حادثه دیده، شتافتند و با انتقال مصدومین به مکان امن، پس از رسیدن کادر اورژانس به محل حادثه، تمامی مصدومان به وسیله دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
سرباز رشید با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان راهور در دست بررسی می باشد یادآور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال هر دو خودرو توسط جرثقیل راهور به پارکینگ، تحویل محل به عوامل راهور و انتظامی با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (72)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان