ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات راننده جوان محبوس مانده در داخل خودرو توسط آتش نشانان

نجات راننده جوان محبوس مانده در داخل خودرو توسط آتش نشانان

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 24 تیر,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر چراغ  برق، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ارومیه، مهدی حسن زاده در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت ۱۵:۵۷ دقیقه دیروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با تیر چراغ برق، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه شماره ۲  را به صدا درآورد و گروه امداد و نجات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در بلوار نبوت خیابان تمکین وش اعزام کرد.

وی افزود: به گفته شاهدان یک دستگاه خودرو پراید در حال حرکت به دلیل نا معلومی پس از برخود با تیر چراغ برق از مسیر خود خارج و در کنار خیابان متوقف شده بود و راننده جوان آن در داخل خودرو، میان آهن های مچاله شده محبوس مانده مانده بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی صحنه ی حادثه، نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات انفرادی و نیز کمک گیری از ست هیدرولیکی نجات مشغول عملیات شده و راننده جوان محبوس مانده که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود را موفق شدند سالم به بیرون انتقال دهند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از نجات راننده جوان جهت انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی ارومیه یاد آور شد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل، خودروی تصادفی را به حاشیه امن خیابان منتقل کردند تا با هماهنگی پلیس راهور حاضر در محل به پارکینگ انتقال یابند و پس از تحویل محل به پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (58)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان