ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات جان کارگر گرفتار زیر خاک و سنگ توسط آتش نشانان

نجات جان کارگر گرفتار زیر خاک و سنگ توسط آتش نشانان

در خیابان پیروزی اتفاق افتاد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 29 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش‌نشانان موفق شدند كارگر حفاری كانال آب و فاضلاب را که زیر آوار سنگ و خاک گرفتار شده بود را نجات دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، این حادثه ساعت 14:05 دقیقه دیروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه اطلاع داده شد كه بی درنگ زنگ ایستگاه شماره 2 را به صدا درآورد و نجاتگران در كمتر از دو دقیقه به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی کوچه عطایی رسیدند.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از توحید کارگر نژاد افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید پیمانكار در حال حفاری كانال برای انتقال فاضلاب شهری بود، در حالیكه كارگران در حال کار داخل کانال حفاری شده بودند به ناگهان خاك و سنگ ریزش كرد كه كارگران به سرعت از داخل كانال خارج ‌می شوند ولی یک نفر از آنها فرصت فرار پیدا نکرده و زیر خاک و سنگ گرفتار می شود.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات از آوار قسمت ریزشی را كنترل كرده و اقدام به برداشتن خاك‌ها و سنگ‌ها از روی کارگر نیمه جان کردند كه پس از یك ساعت تلاش بی وقفه و نفس گیر كارگر 45 ساله را که از ناحیه دست، پا و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود را از داخل كانال خارج کرده و جهت انجام معاینات اولیه و انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، کشیدن نوار خطر و تحویل محل به پیمان کار و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

وی خاطر نشان کرد: پیمانكارانی كه در عمق زمین در حال حفاری و خاك برداری هستند باید توجه داشته باشند نسبت به شرایط زمین می‌بایست بدنه و اطراف زمین با مصالح مطمئن محكم و مقاوم شود تا دچار ریزش روی كارگران نشود.

 

تعداد نمایش ها (95)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان