ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

نجات بانوي جوان از لابه لاي آهن پاره هاي خودرو پرايد

نجات بانوي جوان از لابه لاي آهن پاره هاي خودرو پرايد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 01 تیر,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بانوی جوانی که پس از برخورد شدید خودرو سواري پرايد با جداول كنار بلوار باهنر مصدوم و در داخل خودرو محبوس مانده بود توسط آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اروميه؛ حسين سرباز رشيد در اين زمينه چنين اظهار داشت: راس ساعت ۰۰:۵۸:دقيقه بامداد امروز، ستاد فرماندهي آتش نشاني اروميه با دريافت گزارشي توسط شهروندان در مورد واژگوني يك دستگاه خودرو پرايد پس از برخورد جداول كنار خيابان و محبوس ماندن بانوي جوان در داخل خودرو، ستاد فرماندهي آتش نشاني اروميه با توجه به حساسيت موضوع سريعاً نجاتگران ايستگاه ۴ را به محل حادثه در بلوار باهنر بعد از پل ذاكر به سمت پل مدرس رهسپار كرد.

وي افزود: يك دستگاه خودرو سواري پرايد به هنگام حركت در مسير غرب به شرق بزرگراه شهيد باهنر به دليل نامعلومي از مسير خود منحرف شده و پس از برخورد شديد با جدول كنار بزرگراه به صورت خطرناكي متوقف شده بود.

وي با اشاره به نشت شديد بنزين و نيز محبوس شدن سرنشين دردرون خودرو، خاطر نشان كرد: آتش نشانان بلافاصله بارعايت نكات ايمني و همزمان با قطع جريان برق خودرو به ياري فرد محبوس شده شتافتند و وي را در عملياتي سنجيده با استفاده از تجهزات تخصصي نجات و برش قسمتی از خودرو اين بانوي جوان از داخل خودرو بيرون آورده و جهت انجام معاينات پزشكي و اعزام به بيمارستان تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 وي تصريح كرد: قبل از رسيدن آتش نشانان راننده كه مردي جوان توسط شهروندان رهاسازي و با همكاري آتش نشانان توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده بود.

وي در ادامه يادآور شد: آتش نشانان پس از جلوگيري از نشت بنزين و ايمن سازي محل حادثه، خودرو تصادفي را جهت انجام اقدام قانوني تحويل نيروي انتظامي حاضر در محل دادند.

تعداد نمایش ها (42)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان