ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار شعله های سرکش آتش در انبار بازیافت ضایعات کارتن

مهار شعله های سرکش آتش در انبار بازیافت ضایعات کارتن

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 11 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی در یک کارگاه بازیافت کارتن در جاده سلماس با حضور به موقع و تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت ۳:۵۹ دقیقه بامداد امروز در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آتش و دود بسیار غلیظ از داخل یک سوله کارتن سازی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۶، ۱ و تانکر امید ایستگاههای ۳ و ۷ را به محل حادثه واقع در جاده سلماس روبروی تالار غرب اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد یک سوله به وسعت تقریبی 1000 متر مربع که از آن به عنوان محل انبار و بازیافت انواع جعبه و کارتن استفاده می شد دود و شعله بسیار زیادی به بیرون زبانه می کشید.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز محل، ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی، چهار رشته لوله آبدهی فشار قوی از چهار جهت اقدام به مهار شعله های آتش که تقریبا تمام سوله را در بر گرفته بود کردند و در یک عملیات نفسگیر با همکاری ماشین آلات سازمان موتوری شهرداری ارومیه پس از ۳ ساعت تلاش موفق شدند آتش سوزی را مهار و از گسترش آن به سوله های همجوار جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله، پس از ارایه توصیه های ایمنی به مالک و تحویل محل به نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (37)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان