ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار شعله های آتش در بازار سنتی ارومیه

مهار شعله های آتش در بازار سنتی ارومیه

نویسنده: Anonym/پنجشنبه, 09 مرداد,1393/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
آتش سوزی مغازه پشم فروشی در بازار سنتی ارومیه با سرعت عمل اتش نشانان مهار و از گسترش حریق به مغازه های همجوار جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه، در پی بروز آتش سوزی در راسته پشم فروشان بازار سنتی ارومیه و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی اتش نشانی ارومیه، آتش نشانهای ایستگاه 1 و 2 به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه که در محل حضور داشت در این باره گفت: یک باب مغازه در راسته پشم فروشان بازار سنتی ارومیه که محل دپو و فروش پشم بود طعمه آتش شده و به علت قابلیت اشتعال بالای کالاهای موجود به سرعت در حال گسترش بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت برق و گاز را قطع کرده و پس از اجرای ایمن سازی اولیه با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی اتش سوزی را تحت کنترل آورده و از چند جهت به سوی شعله های آتش حمله ور شدند و اتش سوزی را قبل از از گسترش آتش به مغازه های همجوار مهار و خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با تقدیر از تلاش آتش نشانان اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در برنداشت.

شاد قوشچی در پایان با اشاره به پیش بینی وقوع حادثه در بازار سنتی ارومیه در جلسه ای که در اواخر تیر ماه در این سازمان با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و اتاق اصناف با موضوع راهکار های ایمن سازی بازار سنتی ارومیه برگزار شده بود، اظهار امیدواری کرد:با همکاری سازمان ها و ارگانهای مرتبط با ایمن سازی بازار ارومیه بتوانیم وضعیت ایمنی بازار سنتی ارومیه را سازماندهی کنیم و از بروز حوادث مشابه جلوگیری به عمل آوریم.

گفتنی است آتش نشانان پس از ارائه توصیه های ایمنی به کسبه بازار به کار خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (644)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان