ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار شعله های آتش از خودروی سواری در شهرک ایثار

مهار شعله های آتش از خودروی سواری در شهرک ایثار

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 21 مهر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک دستگاه خودرو سواری که شب گذشته که در خیابان جمهوری در حال حرکت بود که به دلیل نا معلومی دچار حریق شده و در حال سوختن بود ولی با حضور به موقع آتش نشانان شعله های آتش این خودرو خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حوالی ساعت 21:11 دقیقه دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه پس از مطلع شدن از این حادثه، بلافاصله با بصدا درآوردن زنگ ایستگاه 3 برای انجام ماموریت خاموش کردن آتش سوزی این خودرو، نیرو های آتش نشانی را به شهرک ایثار خیابان جمهوری روانه کرد.
توحید حمیدی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در ضمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشخص گردید یک دستگاه خودرو سواری که در حال حرکت بود، به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شده بود و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید.
وی افزود: شعله های آتش در حال سرایت به تمام قسمت‌های خودرو بود که آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی به مقابله با کانون آتش سوزی که در قمت مکانیکی این خودرو بود پرداخته و پس از خنک کردن بدنه ی خودرو، سرانجام این آتش سوزی را در زمانی کوتاه خاموش کردند.
وی خاطر نشان کرد: پس از مهار کامل آتش، لکه گیری و ایمن کردن خودرو، و اطمینان از عدم برگشت شعله نیروهای آتش نشانی این وسیله نقلیه را جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

تعداد نمایش ها (137)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان