ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار آتش سوزی کانکس نگهبانی در یک ساختمان در حال ساخت

مهار آتش سوزی کانکس نگهبانی در یک ساختمان در حال ساخت

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 26 دی,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

یک دستگاه کانکس نگهبانی که در محوطه یک ساختمان در دست ساخت، دیشب طعمه حریق شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه؛ در پی اطلاع رسانی این حادثه توسط نگهبان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه 6 را در ساعت 21:59 دقیقه دیشب به محل حادثه واقع در میدان آزادی اول جاده سلماس اعزام کرد.
شهرام احمدزاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یک دستگاه کانکس نگهبانی به مساحت 6 متر مربع، در یک مجتمع مسکونی در دست ساخت قرار داشت، دقایقی قبل از حضور آتش نشانان به دلیل نامشخصی آتش گرفته بود.
وی اضافه کرد: آتش سوزی به قدری بود که هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، شعله های سرکش آتش به همراه دود غلیظی از داخل این اتاقک به آسمان زبانه می کشید.
وی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور به موقع بی درنگ با استفاده از تجهیزات انفرادی و با به کار گیری دو دستگاه خاموش کننده دستی از دو جهت مختلف، عملیات مهار آتش را آغاز کردند و موفق شدند این آتش سوزی را در زمانی کوتاه مهار و از سرایت آن به دیگر قسمت ها جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از جدا سازی وسایل سوخته از سالم و انجام عملیات لکه گیری پس از اطمینان عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (45)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان