ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار آتش آشپزخانه منزل مسکونی توسط آتش نشانان

مهار آتش آشپزخانه منزل مسکونی توسط آتش نشانان

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 01 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ مهدی حسن زاده در این خصوص چنین اظهار داشت: با مشاهده خروج دود و آتش از ساختمانی دوطبقه، همسایگان راس ساعت ۱۹:۰۹ دقیقه بعداز ظهر دیروز سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی می کنند و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۶ را به محل حادثه واقع در اول جاده سلماس خیابان قلی پور اعزام کرد.

 وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل مشاهده گردید طبقه همکف یک باب ساختمان دوطبقه به دلیل نا معلومی دچار حریق شده و دود و شعله های سرکش آتش از در و پنجره ها به آسمان زبانه می کشید.

وی خاطر نشانان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی پس از باز کردن در با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبرسانی خود را به کانون حریق که در آشپزخانه این منزل مسکونی بود رسانده و شروع به انجام عملیات شعله زنی کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود قبل از گسترش حریق و افزایش خسارت پس از مهار شعله های آتش با باز کردن در و پنجره ها اقدام به تخلیه دود از داخل منزل کردند.

حسن زاده یادآوری شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله با ارائه توصیه های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (60)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان