ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 08 شهریور,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

آتش سوزی انبار ضایعات لوازم مستعمل در جاده سرو، با تلاش سه ساعته آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 11:46 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه آذر شهد به وسعت 3 هزار متر مربع، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 1 و 6  را به محل حادثه در جاده سرو روستای قره حسنلو ، انبار بزرگ کارخانه آذر شهد اعزام نمود.

 

امین دلخوش مسئول شیفت ایستگاه 6 كه به همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که انبار کارخانه آذر شهد طعمه حریق گردیده و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و آتش سوزی به سرعت در حال سرایت به دیگر نقاط کارخانه می باشد


وی افزود: نیروهای عملیات به سرعت و با رعایت اصول ایمنی، قطع جریان برق و گاز و  با استفاده از تجهیزات انفرادی، خاموش کننده و چندین رشته لوله های آبدهی از ضلع شمال، آتش سوزی را مهار و از سرایت آتش قسمتهای دیگر جلوگیری کردند.


دلخوش خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور نیروی های عملیاتی ایستگاه 1 با استفاده از دو رشته لوله آبدهی دیگر نیز از ضلع جنوبی اقدام به مهار آتش کردند.


وی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش 3 ساعته و پس از مهار كامل شعله های آتش، لكه گیری و بازدید و بررسی كامل محل حادثه با اطمینان از عدم وجود دود و شعله، انبار را تحویل مالك دادند و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

تعداد نمایش ها (290)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان