ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش

تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 30 شهریور,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی کارگاه تولیدی کفش در خیابان صمدزاده با تلاش همه جانبه نیروهای عملیات آتش نشانی مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 10:27 دقیقه روز گذشته در پی اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی و احتمال سرایت آن به دیگر مغازه های مجاور، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 را به همراه تانکر آب ایستگاه 1 را به محل وقوع آتش سوزی واقع در خیابان صمدزاده اعزام کرد.
اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره چنین اظهار داشت: شعله های آتش از فواصل دور دیده می شد، شدت آتش سوزی به قدری بود که شعله های آتش هر لحظه در حال گسترش و سرایت به سایر نقاط این کارگاه و مغازه های اطراف بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله و پس از ایمن سازی محیط و قطع جریان برق و گازه این واحد تولیدی با به کار گیری تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از ده رشته لوله آبدهی فشار قوی از دو جهت خود را به کانون حریق رسانده و با تلاش همه جانبه توانستند در یک عملیاتی نفسگیر، سخت و طاقت فرسا، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه یک نفر از کارگران این کارگاه دچار سوختگی سطحی شده بود که هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط عوامل اورژانس جهت انجام اقدامات لازم به بیمارستان انتقال داده شده.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از اطمینال از مهار کامل آتش سوزی و عدم برگشت شعله پس از ارائه توصیه های ایمنی به کسبه و تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند

تعداد نمایش ها (145)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان