ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

آماده‌ باش تمامی ایستگاههای آتش نشانی در شب چهارشنبه‌ آخر سال برای حفظ ایمنی شهروندان

آماده‌ باش تمامی ایستگاههای آتش نشانی در شب چهارشنبه‌ آخر سال برای حفظ ایمنی شهروندان

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 25 اسفند,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و براساس برنامه‌ریزی های از پیش تعیین شده سازمان آتش نشانی در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار، آتش‌نشانان از 15 اسفند ماه سال جاری با استقرار خودروها و گشت موتور سوار به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی به صورت آماده ‌باش در بیش از 10 نقطه حساس شهر مستقر و در خدمت شهروندان خواهند هستند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آمادگی خود را جهت ماموریت های محوله را دارد، در روز سه شنبه 26 اسفندماه تمامی 10 ایستگاه فعال آتش نشانی با بیش از 100 آتش نشان و کلیه آتش نشانان غیر شیفت نیز  به منظور پوشش ایمنی شهر در آماده باش کامل بوده و نیز 5 تیم سیار در حال گشت زنی در سطح شهر می باشند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان نیز از برگزاری جشن مراسم چهارشنبه آخر سال و استقبال همشهریان از نوروز، به عنوان یک رسم دیرینه یاد می کنند و با استقرار در کنار شهروندان در شادی آنها سهیم خواهد بود و با توجه به احتمال بروز ترافیک های کاذبی که ممکن است این شب در سطح شهر رخ دهد، زمان رسیدن به محل های حوادث احتمالی و امدادرسانی به شهروندان را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: امسال کادر درمان به‌دلیل فشار بیماری کووید 19 دچار خستگی و فرسودگی شده‌اند، به پاس قدردانی از کادر درمان و نیروهای امدادرسان، چهارشنبه‌سوری امسال در خانه بمانید تا بار اضافی بر دوش آن‌ها گذاشته نشود.

شاد قوشچی همچنین به مردم توصیه کرد: در هنگام بروز هر گونه حادثه ای، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

تعداد نمایش ها (110)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان