ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

قندیل های یخی و خطرات آنها

قندیل های یخی و خطرات آنها

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 16 آذر,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تلألؤ نور آفتاب بر روی قندیلهای یخی یکی از مناظر زیبای فصل زمستان است که معمولا عکاسان و هنردوستان را به خود جذب می کند. اما همین قندیلهای زیبا با کمی بی احتیاطی می توانند تبدیل به خطر بزرگی شوند.

قندیلهای زمستانی لبه شیروانی ها، بالکن ها، سقف خانه ها، پلها و اماکن مختلف آویزان می شوند و با گرم شدن تدریجی هوا خطر سقوط آنها افزایش می یابد. قندیلها هنگام سقوط بسیار خطرناک هستند و ممکن است آسیبهای جدی به عابران وارد کنند. لازم است تا عابران هنگام عبور از زیر شیروانی ها، ناودانها، درختان بلند و کنار ساختمانها مراقب قندیل ها باشند.

با شروع فصل سرما پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی به یاری شهر شتافته و قندیلهای تشکیل شده در سطح شهر را بصورت کنترل شده شکسته و از بین می برند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، امسال نیز کارکنان این سازمان به گشت زنی در سطح شهر پرداخته و قندیلهای تشکیل یافته را از بین بردند. 

آقای شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از شهروندان محترم شهر ارومیه تقاضا کرد در صورت مشاهده موارد خطرزا، آنها را با شماره تلفن 125 به اطلاع سازمان آتش نشانی برسانند.

تعداد نمایش ها (739)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان