ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

غرق شدن سه نفر از اعضای یک خانواده در پشت سد شهر چایی.

غرق شدن سه نفر از اعضای یک خانواده در پشت سد شهر چایی.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 29 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سه نفر از اعضای خانواده ای که برای تفریح و آب تنی به آب پشت سد شهرچایی، منطقه سیلوانا رفته بودند به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و نیز مهارت کافی غرق شدند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: در پی تماس شهروندان راس ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه دیروز با سامانه ۱۲۵ و اعلام غرق شدن سه نفر از اعضای یک خانواده در آب پشت سد شهرچایی، منطقه سیلوانا، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تیم امداد و نجات ایستگاه دو بهمراه غواص بخش خصوصی را به محل حادثه واقع در سیلوانا اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن تیم به محل حادثه بر اساس گفته شاهدان عینی مشخص گردید پدربزرگ و نوه در حال آب تنی بودند که یکباره به دلیل نا معلومی غرق می شود و مادر کودک که شاهد این حادثه بود بی درنگ برای نجات آنها خود را به آب می زند که متأسفانه او نیز در آب غرق می گردد.   

وی خاطر نشان کرد: غواص طرف قرارداد سازمان با حمایت تیم امداد و نجات سریعاً داخل آب شده و عملیات جستجو را آغاز می‌کنند و پس از ۴ ساعت عملیات سخت و نفس گیر توانستند خانم جوان و مرد میانسال غرق شده را بیرون کشیده و تحویل کادر اورژانس حاضر در محل نمایند.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو که ساعت 1 بامداد به دلیل طول عملیات و خستگی غواص متوقف شده بود، صبح امروز تیم مذکور به محل اعزام شده و عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک پنج ساله را آغاز کردند و پس از یک ساعت عملیات جستجو توانستند پیکر بی جان این کودک را به بیرون از آب منتقل کنند.  

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در هنگام تفریح و استراحت خانواده‌ها در کنار این‌گونه اماکن مراقب خود و بستگان خود باشند، یادآور شد: خانواده های محترم جدأ از آب‌تنی و شنا در سدها و آبگیرها خودداری نمایند، چون عمق آب در پشت سدها متغیر بوده و کسانی که با فنون شنا آشنایی نداشته باشند خیلی راحت غرق خواهند شد.

لذا با رعایت نکات و توصیه های ایمنی خانواده ای را داغدار نکنیم.

تعداد نمایش ها (54)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان