ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات 125 برای مهار آتش منزل مسکونی در خیابان طوبی

عملیات 125 برای مهار آتش منزل مسکونی در خیابان طوبی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 26 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در آپارتمان 6 طبقه در خیابان طوبی توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، این حادثه راس ساعت 8:28 دقیقه صبح امروز توسط ساکنان آپارتمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 5 به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه 2 و نردبان هیدرولیکی 32 متری به محل حادثه واقع در خیابان طوبی کوچه 5 اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این زمینه چنین اظهار داشت: در محل حادثه یک آپارتمان 6 طبقه مشاهده می شد که طبقه اول آن کاملا شعله ور بود و شعله های سرکش آتش و دود از پنجره ها به آسمان زبانه میکشید.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل به دو گروه تقسیم شده و گروه اول بی درنگ پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجیزات انفرادی و دو رشته لوله آبدهی فشار قوی خود را به طبقه اول رسانده و شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شده و گروه دوم نیز همزمان شروع به انجام عملیات نجات محبوسین احتمالی در ساختمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات سنجیده خود را به کانون حریق که در آشپزخانه این منزل مسکونی بود رسانده و شعله های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر مهار و خاموش کردند.

وی تصریح کرد: در این حادثه تعداد زیادی از ساکنان در طبقات این آپارتمان محبوس شده بودند که گروهی از آتش نشانان با تجهیز کردن خود به دستگاه های تنفسی به طبقات بالاتر رفته و ساکنان را به خارج از ساختمان و مکان امن منتقل کردند.

شاد قوشچی افزود: آتش نشانان پس انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی به مالک و تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند

تعداد نمایش ها (85)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان