ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات آتش نشانان در انبار دارو

عملیات آتش نشانان در انبار دارو

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 31 خرداد,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت ۱۶:۴۴ دقیقه دیروز پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه شماره یک را به صدا درآورده و آتش نشانان را به محل حادثه واقع در جاده شهید کلانتری، روستای شور کند اعزام نمود.

وی افزود: حجم آتش سوزی به قدری بود که دود غلیظی آسمان منطقه را فرا گرفته بود و از فاصله دور نیز این آتش سوزی قابل مشاهده بود.

وی خاطرنشان کرد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید محلی به وسعت تقریبی ده هزار متر مربع که در داخل آن دو سوله بزرگ و کوچک و یک واحد ساختمان اداری این شرکت بود که سوله کوچک دچار حریق شده بود و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان اداری و همچنین سوله اصلی انبار دارویی بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل قطع جریان برق و گاز با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته هوز آتش نشانی (Hose) از دو جهت اقدام به مهار شعله های آتش نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان در یک عملیات سنجیده موفق شدند سریعاً خود را به کانون حریق که در داخل انبار کوچک بود رسانده و قبل از گسترش و سرایت حریق به انبار اصلی همجوار این محل که حدوداً ۵۰۰۰ مترمربع بود آن را خاموش کنند.

وی با اشاره به این که یک دستگاه خودروی پژو پارس در داخل این انبار هم سوخته، افزود: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (37)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان