ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

عملیات آتش نشانان در اطفا حریق زیر زمین ساختمان چهار طبقه

عملیات آتش نشانان در اطفا حریق زیر زمین ساختمان چهار طبقه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 30 تیر,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی وقوع حریق در زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ را به محل حادثه واقع در خیابان مدنی ۱ کوچه ۶ اعزام کرد.

 وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان انباری استفاده می گردید به دلیل نا معلومی دچار حریق شده و دود و شعله های آتش از ورودی زیرزمین به بیرون زبانه می کشید.

وی خاطر نشانان کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده، گروه اول پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی به جستجوی ساکنین محبوس مانده احتمالی در ساختمان پرداخته و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبرسانی شروع به اطفاء حریق کرده و خود را به کانون حریق رساندند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار آتش، به وسیله فن های فشار قوی مخصوص شروع به تخلیه دود کرده و در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار کامل این آتش سوزی شدند.

سرباز رشید با اشاره به این که خوشبختانه با شروع آتش سوزی ساکنین اقدام به تخلیه ساختمان کرده بودند یاد آور شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و نیز جدا سازی اقلام سوخته از سالم و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (46)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان