ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

شعله های سرکش آتش در ساختمان سه طبقه

شعله های سرکش آتش در ساختمان سه طبقه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 11 آبان,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، همزمان با مشاهده ی شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته زنگ ایستگاه 4 و 3 را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی این ایستگاه ها را به محل حادثه واقع در شهرک دانشگاه اول جاده میر آباد اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی در این خصوص چنین اظهار داشت: با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه مشاهده گردید در طبقه اول یک ساختمان مسکونی 3 طبقه شعله های آتش و دود در حال زبانه کشیدن بود و هر لحظه بر حجم آن افزوده می شد و نیز امکان سرایت به طبقات بالایی را داشت.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل پرداخته و گروه دوم از آتش نشانان نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون حریق که در طبقه اول و در اتاق خواب بود رسانده، شروع به انجام عملیات شعله زنی شدند و همزمان به جستجو در طبقات برای نجات افراد گرفتار شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه ساکنین منزل مسکونی قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از ساختمان خارج شده بودند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک جدال 2 ساعته با شعله های سرکش آتش و با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات اطفاء حریق و لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی یه مالک و همسایگان در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی در فصل سرد سال و تحویل محل حادثه به مالک و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (74)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان