ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

شروع به کار آتش نشانان جدید الاستخدام

شروع به کار آتش نشانان جدید الاستخدام

نیرو های جدید الاستخدام سازمان آتش نشانی ارومیه از امروز کار و آموزش خود را شروع کردند.

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 05 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
4/8

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به جایگاه والای آتش نشان در بین اقشار جامعه، آمادگی روانی و جسمانی را به عنوان دو مولفه اساسی برای عملکرد مناسب در زمان حریق و حادثه دانست.

وی همچنین آموزش مطلوب و کاربردی را به عنوان نیاز هر آتش نشان برشمرد و آموزش های انجام شده به صورت تئوری و عملی را مطلوب ارزیابی نموده و استمرار این آموزش ها لازمه این امر برشمرد.

مهندس شاد اذعان داشت از آنجائیکه نیروی انسانی رکن اصلی سازمان های آتش نشانی می باشند و نیاز توجه ویژه مسئولین به این امر می باشد تا به حداقل استاندارد ها برسند. ضمن تشکر از مدیرکل محترم دفتر امور شهری ، شورای محترم اسلامی شهر ارومیه و شهردار محترم ارومیه اعلام کرد:

تعداد 30 نفر نیروها از طریق آزمون استخدامی استانداری آذربایجان غربی که در طی سال گذشته برگزار گردید پذیرش گردیده که از این 30نفر، 13 نفر راننده و 17  نفر مامورآتش نشانی هستند که پس از گذراندن آزمون های آمادگی جسمانی، به استخدام سازمان آتش نشانی درآمده و در حال حاضر تحت آموزش های تئوری و عملی قرار گرفته اند تا این نیروها با کسب مهارت لازم بتوانند به شهروندان خدمات رسانی نمایند.

گفتنی است: آتش نشانان در جریان این دوره آموزشی 2 ماهه، سر فصل هاي مختلف آموزشي نظير تکنولوژي حريق، کار با پمپ هاي آتش نشاني، امداد و نجات در حوادث جاده اي، چاه وآسانسور، اصول فرماندهي، پيشگيري از آتش سوزي و حوادث، علت يابي حريق، کمک هاي اوليه را سپری کردند.

درضمن در آینده نزدیک (تا 7 مهر) ایستگاه شماره 10 (استاد شهریار) با یک تیم جهت خدمت رسانی بهتر شروع به کار خواهند کرد که انشاالله با همت و کمک مسئولین شهری بتوانیم به زودی شاهد افتتاح این ایستگاه باشیم.

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (767)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان