ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

شاد قوشچی: کاهش 35 درصدی آتش‌سوزی آپارتمان در ارومیه

شاد قوشچی: کاهش 35 درصدی آتش‌سوزی آپارتمان در ارومیه

نویسنده: Anonym/شنبه, 11 مهر,1394/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه گفت: امسال میزان آتش‌سوزی در آپارتمان‌های شهر ارومیه 35 درصد کاهش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شادقوشچی شامگاه روز سه‌شنبه در مراسم روز آتش‌نشان با تبریک این روز اظهار داشت: در سال 1375 تنها هفت ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر ارومیه وجود داشت اما امسال با همت شهرداری ارومیه دو ایستگاه دیگر تاسیس شد تا شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری ارومیه به 9 ایستگاه برسد.

 

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه به ازای هر 50 هزار نفر، تاسیس یک ایستگاه آتش‌نشانی لازم و ضروری است تصریح کرد: با توجه به جمعیت ارومیه، باید هم‌اکنون 150 ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرستان وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته‌ای همچون آلمان و انگلیس میانگین رسیدن ماشین‌های آتش‌نشانی به محل حادثه چهار دقیقه است گفت: این در حالی است که این بازه زمانی در داخل شهر ارومیه، بین چهار تا شش و در خارج از محدوده آن 10 تا 20 دقیقه است.

 

شادقوشچی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه سه عملکرد در نقاط روستایی، داخل شهر و امداد و نجات دارد افزود: هم‌اکنون 175 نفر به صورت ستادی و عملیاتی با این سازمان همکاری می‌کنند.

 

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به خرید نردبان 53 متری توسط شهرداری و شورای شهر ارومیه بیان کرد: با توجه به افزایش آپارتمان‌سازی در ارومیه، با ورود نردبان 53 متری به سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه می‌توان در ساختمان‌های 18 تا 20 طبقه نیز خدمت‌رسانی کرد.

شادقوشچی اظهار داشت: تعداد حوادث امسال در سطح شهرستان ارومیه 745 مورد بوده که 535 مورد آن مختص شهر ارومیه و بقیه خارج از محدوده شهر بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه گفت: خوشبختانه امسال میزان آتش‌سوزی در آپارتمان‌های شهر ارومیه با توجه به آموزش در محلات و توزیع بروشور، 35 درصد کاهش یافته است.

تعداد نمایش ها (584)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان