ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

ساخت ترقه و نارنجک دست ساز در منزل مسکونی حادثه آفرید

ساخت ترقه و نارنجک دست ساز در منزل مسکونی حادثه آفرید

سه نفر در حادثه انفجار یک منزل مسکونی در منطقه ایثار شهر ارومیه دچار سوختگی و آسیب جدی شدند

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 25 اسفند,1394/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
3/0

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، بعدازظهر روز دوشنبه و در پی تماس تلفنی با سامانۀ 125 آتش نشانی مبنی بر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان جمهوری، نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شده و اقدام به ایمن سازی و نجات آسیب دیدگان نمودند.

امید خشنودی فرمانده عملیات ایستگاه 3 در این باره گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه در محل حادثه حاضر شده و پس از ایمن سازی محل حادثه، سه نوجوان که از ناحیه صورت و دست مصدوم شده بودند را به عوامل اورژانس ارومیه تحویل دادیم.

وی در خصوص نحوه ی ایجاد انفجار گفت: سه نوجوان آسیب دیده در این حادثه، اقدام به ساخت ترقه و نارنجک دستی در زیر زمین منزل مسکونی کرده بودند که مواد محترقه موجود منفجر شده و هر سه فرد از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و آسیب جدی شده اند. در این حادثه بر اثر شدت انفجار به بخشی از منزل مسکونی نیز آسیب وارد شده است.

شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به خطرات و خسارات جبران ناپذیر این حوادث از همشهریان و بخصوص والدین محترم خواست تا به هشدارهای ایمنی توجه بیشتری نمایند تا در آینده دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

تعداد نمایش ها (615)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان