ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رفع نشتی گاز آمونیاک سردخانه ای در جاده سلماس توسط آتش نشانان؛

رفع نشتی گاز آمونیاک سردخانه ای در جاده سلماس توسط آتش نشانان؛

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 29 تیر,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ترک خوردن لوله گاز مخزن پنج تنی سردخانه‌ای منجر به نشت گاز آمونیاک در فضای سردخانه و اطراف آن شده بود،  با حضور به موقع آتش نشانان از آلودگی منطقه جلوگیری شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه حسین سرباز رشید که خود در محل حادثه حضور داشت در این زمینه چنین اظهار داشت: ساعت 00:57 دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی مالک سردخانه ای با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه مبنی بر نشت گاز آمونیاک از منبع ذخیره سازی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به همراه گروه هزمت این ایستگاه به محل حادثه واقع در جاده سلماس اول روستای دستجرد اعزام کرد.

 وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید یک سردخانه نگهداری میوه به علت نقص فنی دچار مشکل شده و گاز آمونیاک این سردخانه در هوا در حال انتشار می باشد که بلافاصله با تخلیه محیط و ایمن سازی محل حادثه با پوشیدن لباس های مخصوص مواد شیمیایی و خطرناک وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان در یک عملیات سخت و نفسگیر خود را به مخزن ذخیره سازی آمونیاک که در انباری این سردخانه بود رسانده و با سرعت عمل خود سریعاً شیر اصلی مخزن را بسته و از انتشار گاز آمونیاک به محیط و آلودگی بیشتر منطقه جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از جلوگیری کامل نشت گاز، عملیات رفع آلودگی از لباسهای شیمیایی و تجهیزات را انجام داده و به ایستگاه خود عزیمت کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه افزود: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان، اوضاع به حالت عادی بازگشته و هیچ خطری سلامت شهروندان را تهدید نمی‌کند.

تعداد نمایش ها (90)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان