ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:  رفع مشکل خدمت رسانی  به ساختمان های بلند مرتبه با خریداری نردبان 53 متری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: رفع مشکل خدمت رسانی به ساختمان های بلند مرتبه با خریداری نردبان 53 متری

نویسنده: Anonym/شنبه, 11 مهر,1394/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت 7 مهر  گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر و با همت شهردار، نردبان 53 متری آتش‌نشانی در ارومیه خریداری و مشکل خدمت رسانی  به ساختمان های بلند مرتبه با خریداری نردبان 53 متری رفع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، پرویز جلیلی شامگاه روز سه‌شنبه در مراسم روز آتش‌نشان با تبریک این روز اظهار داشت: نباید حقوق کارکنان این سازمان که به صورت شبانه روزی زحمت می‌کشند به تعویق افتد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان آتش‌نشانی، سازمانی ضعیف و دارای امکانات ناچیز بود اما هم‌کنون چنین نیست و امکان خدمت‌رسانی بیشتر به مردم وجود دارد.

 

وی با اشاره به خرید نردبان 53 متری در سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و با همت شهردار، نردبان 53 متری آتش‌نشانی در ارومیه خریداری شده و امیدواریم از این پس مشکلی در ساختمان‌های 10 تا 12 طبقه وجود نداشته باشد.

 

جلیلی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در ارومیه، بیان کرد: متاسفانه با افزایش واحدهای مسکن مهر مشکلاتی برای خانواده‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان وارد شده و باید اصلاح شود.


رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر برخورد مناسب و شایسته اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ارباب رجوع افزود: با توجه به اینکه برخی از ارباب رجوعان فقیر بوده و یا دارای مشکلات مختلفی هستند باید به آنان توجه و کمک کرده و ضمن برطرف کردن مشکلات آنان، آبروی آنها را در هر حال حفظ کرد.

تعداد نمایش ها (450)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان