ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آتش سوزی در خانه تاریخی انصاری  ارومیه خبرداد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آتش سوزی در خانه تاریخی انصاری ارومیه خبرداد.

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 03 مرداد,1398/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره چنین اظهار داشت: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی در حیاط منزل تاریخی انصاری خبر دادند که ستاد فرماندهی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 1 را به محل حادثه واقع در سرداران 2 روبروی مسجد مهدی القدم اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید حیاط بزرگ این منزل تاریخی دچار حریق گردید به طبع آن نیز خودرو پارک شده در حیاط این منزل نیز دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به داخل زیرزمین این اثر تاریخی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و ایمن سازی محیط به سرعت وارد عمل شده و با استفاده از تجهیزات انفرادی به دلیل دود بسیار غلیظ و چند رشته لوله آب دهی مشغول شعله زنی شدند و در کمترین زمان ممکن توانستند شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش نمایند.

وی با اشاره به بارشهای خوب بهاری امسال و رشد بی رویه علفهای هرز در زمینهای خالی موجود در سطح شهر اشاره کرد وگفت: این زمینها مستعد آتش سوزی می باشند و توصیه ما به شهروندان رعایت نکات ایمنی را در این مکانها می باشد و در این منزل تاریخی نیز به دلیل علفهای هرز موجود در حیاط این اثر تاریخی دچار آتش سوزی شده است.

 

شادقوشچی با بیان اینکه برآورد خسارت بر عهده میراث فرهنگی می باشد تصریح کرد: متاسفانه قسمتی از زیر زمین و نیز نمای بیرونی این خانه دچار آتش سوزی شده است.

تعداد نمایش ها (246)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان