ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

آتش به جان انباری منزل مسکونی افتاد

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 12 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 1:05 دقیقه امروز در پی تماس صاحب خانه با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر بروز آتش سوزی در انباری یک باب منزل مسکونی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه 6 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به جاده سرو روستای تازه کند جنیزه اعزام کرد.


ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این باره اظهار داشت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک اتاقک انباری حدودا 50 متری چسبیده به منزل مسکونی جهت نگهداری وسایل مازاد منزل مشاهده می شد که کاملا شعله ور شده و به سبب آن یکی از سیلندرهای گاز 11 کیلویی پروپان منفجر شده بود و شعله های آتش درحال سرایت به داخل منزل مسکونی بود.


وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن بی درنگ پس ازقطع جریان برق و گاز و با ایمن سازی محیط و تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی وبا کشیدن لوله های آبدهی به انباری این منزل مسکونی، خود را به اتاقک شعله ور رسانده و درکمترین زمان ممکن و پیش از سرایت آتش به داخل این واحد مسکونی آن را مهار و کاملا خاموش کردند.


شاد قوشچی با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید ابراز داشت: آتش نشانان دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی را تخلیه و با ارائه تذکرات ایمنی به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.


گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.

تعداد نمایش ها (575)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان