ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از شرکت صنایع غذایی آذرشهد بازدید کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از شرکت صنایع غذایی آذرشهد بازدید کرد.

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 17 تیر,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این بازدید که از قسمت های مختلف منجمله سالن های تولید و انبار مواد اولیه و محصولات این مجموعه بعمل آمد چنین اظهار داشت: ایمن سازی واحدهای تولیدی در برابر آتش سوزی و رعایت توصیه های ایمنی و آتش نشانی می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از حریق های احتمالی بازی کند.

وی افزود: در صورت نادیده گرفتن دستورالعمل های ایمنی و آتش نشانی در کارخانه ها و واحدهای تولیدی، خطر آتش سوزی را به شدت افزایش می دهد و با توجه به این که محیط کارخانه پر از مواد قابل احتراق می باشد پس باید برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر، اصول ایمنی را جزء به جزء رعایت نمود. علاوه بر تهیه امکانات و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی باید به صورت مستمر نسبت به سرویس و نگهداری این سیستم ها اقدام شود تا در کنار یکدیگر محیطی امن برای کارکنان، محصولات و تجهیزات در بخش های مختلف کارخانه فراهم گردد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی ارومیه آمادگی کامل دارد تا در زمینه های مختلف اعم از ارائه مشاوره‌های ایمنی، آموزش کارکنان و برگزاری مانور ها در تمامی واحدهای تولیدی و در  جهت پیشبرد اهداف سازمان در خصوص پیشگیری از حوادث و حریق های احتمالی همکاری نماید.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی همیشه حامی و پشتیبان صنایع و واحد‌های تولیدی بوده و است چرا که پویایی این واحد‌ها مستقیماً به نفع جامعه و شهروندان خواهد بود.

سرباز رشید یادآور شد: هدف از انجام این بازدید‌ها بصورت دوره‌ای بخصوص از واحدهای تولیدی و صنایع حریم شهر ارومیه آگاهی از امکانات این واحدها، شناخت محیط و نحوه‌ی کمک رسانی در شرایط اضطراری دانست.

در این بازدید مدیر کارخانه رعایت ضوابط ایمنی را از ارکان اصلی مجتمع دانست و اظهار داشت: در اجرای صحیح موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث، نیازمند همراهی سازمان آتش نشانی هستیم

تعداد نمایش ها (47)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان