ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش پرسنل سازمان آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش پرسنل سازمان آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 08 اردیبهشت,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان در راهپیمایی روز قدس  اندیشیده شده است/آتش نشانان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز قدس تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ ,آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان, ٩ اریبهشت ماه سال جاری تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد:علاوه بر آماده باش تمامی ایستگاههای آتش نشانی فعال در سطح شهر، 8 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات سنگین به همراه 30 آتش نشان در جایگاههای از پیش تعیین شده در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله گرفته و مسیر را برای خودروها و نیروهای امدادی باز نگه دارند و هر چه سریعتر با سامانه ١٢۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع نمایند.

وی در پایان گفت: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین ,همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شهید پرور ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

تعداد نمایش ها (62)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان