ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

خودروی سواری پارک شده کنار خیابان در آتش سوخت

خودروی سواری پارک شده کنار خیابان در آتش سوخت

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 18 دی,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یك دستگاه خودرو سواری كه نصفه شب در کنار خیابان پارك شده بود، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده بود توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 1:50 دقیقه بامداد روز جمعه  در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو شاسی بلند پارک شده در کنار خیابان به آتش نشانی ارومیه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 به محل حادثه واقع در اول خیابان صمدزاده اعزام شدند.
اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك دستگاه خودرو شاسی بلند لیفان که در كنار خیابان و در مجاورت منزل مسکونی  پارك شده بود به یكباره از دچار آتش سوزی شده بود و کاملاً شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و در همان لحظات اولیه به وسیله دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی، شعله های آتشی که از میان این وسیله نقلیه به آسمان بلند شده بود را مهار كرده و از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط خودرو ممانعت به عمل آوردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان خودروی حادثه دیده را به طور كامل ایمن سازی كرده، جریان برق خودرو را قطع و پس از اطمینان از عدم بروزآتش سوزی مجدد، خودرو سواری را جهت انجام اقدامات قانونی به مالک و نیروی انتظامی حاظر در محل تحویل دادند.

 

تعداد نمایش ها (49)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان