ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

تلاش سه ساعته آتش نشانان جهت اطفاء حریق گاوداری

تلاش سه ساعته آتش نشانان جهت اطفاء حریق گاوداری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 13 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتشی که به جان انبار علوفه گاوداری در روستای ایگدیر افتاده بود با حضور به موقع آتش نشانان قبل از گسترش و افزایش خسارت مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید که خود در محل حادثه حضور داشت در این خصوص چنین اظهار داشت: با مشاهده آتش در قسمت انبار علوفه این گاوداری توسط مالک سراسیمه با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه تماس گرفته و این حادثه را اعلام می کند که سریعاً ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه با هماهنگی راس ساعت 17:18 دفیفه آتش نشانان ایستگاه گلمان را به محل حادثه واقع در جاده چی چست روستای ایگدیر رهسپار می کند.

وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل مشاهده گردید یک واحد گاوداری به مساحت تقریبی یک هکتار که در قسمتی از آن یک سوله به وسعت 500 متر مربع وجود داشت که جهت دپو علوفه دامی مورد استفاده قرار گرفته بود که به دلیل نا معلومی دچار حریق شده بود و کاملاً شعله ور بود و شعله های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه میکشید.

وی خاطر نشان کرد: سریعاً آتش نشانان پس از ایمن محل قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبدهی از دو جهت خود را به کانون حریق رسانده و عملیات شعله زنی را شروع کردند ولی به دلیل حجم بالای آتش سوزی و خشک بودن علوفه دو دستگاه تانکر پشتیبان 12000 هزار لیتری از ایستگاه 1 به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: در همان دقایق اولیه کلیه گاو و گوساله‌ها از محل تخیله شده و با تلاش سه ساعته آتش‌نشانان حریق به صورت کامل مهار و پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

سرباز رشید یادآور شد: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (49)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان