ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

تصادف خونین در جاده ارومیه به مهاباد با یک کشته و یک مجروح

تصادف خونین در جاده ارومیه به مهاباد با یک کشته و یک مجروح

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 03 اسفند,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری 207 با تیر چراغ برق در جاده مهاباد یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، در ساعت 2:08 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری 207 با تیر چراغ برق، بلافاصله این ستاد زنگ ایستگاه 2 را به صدا در آورد و آتش نشانان را به محل حادثه در10 کیلومتری جاده مهاباد، نرسیده به روستای طسمالو اعزام کرد.


اسماعیل صدیق افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودروی سواری 207 بنا به دلایل نامعلومی پس برخورد با تیر چراغ برق وسط خیابان متوقف شده بود.

وی افزود: در جریان این حادثه  سرنشین این خودرو که شامل خانم جوانی 25 ساله بود متاسفانه  بر اثر شدت برخورد از خودرو به بیرون پرتاب شده و توسط خودرو عبوری در محل حادثه زیر گرفته شده و در زیر خودرو فوق در حدود 50 متر بر زمین کشیده شده و محبوس مانده بود .


صدیق خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و قطع جریان برق خودرو، به یاری جوان محبوس مانده در زیر خودرو شتافتند و با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش نشانی بلافاصله فرد محبوس مانده در زیر خودرو را رها سازی کرده و به حاشیه امن جاده انتقال دادند و پس از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه مصدوم تحویل کارشناسان اورژانس گردید.


این افسر آماده آتش نشانی اظهار داشت: پس از انجام معاینات اولیه از سوی تکنسین های اورژانس، فوت سرنشین خودرو 207 که در زیر خودرو عبوری محبوس مانده بود که خانم جوانی حدودا 25 ساله بود، اعلام شد.


صدیق با بیان اینکه علت بروز حادثه توسط کارشناسان راهور اعلام خواهد شد تصریح کرد: آتش نشانان پس انتقال خودرو ها به حاشیه امن جاده، با جلوگیری ازنشت بنزین و تحویل محل به عوامل راهور وانتظامی با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه به ایستگاه خود مراجعت کردند.

تعداد نمایش ها (359)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان