ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

بيش از بیست آتش نشان ايمني مسير راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن را بر عهده دارند

بيش از بیست آتش نشان ايمني مسير راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن را بر عهده دارند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 21 بهمن,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

۲۰ آتش‌نشان اروميه اي در ۵ نقطه از مسيرهاي مختلف راهپيمايي ۲۲ بهمن که از قبل مشخص گردیده است از ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن تا پايان مراسم آماده خدمات رساني به مردم هستند.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش‌نشاني اروميه؛ حسين سرباز رشيد درباره آمادگي آتش‌نشان اروميه اي براي تأمين ايمني راهپيمايي ۲۲ بهمن اظهار داشت: براي پاسخگويي به نياز ايمني شهروندان و همياري با آنها در روز ۲۲ بهمن روز بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ناوگان خودرويي سازمان آتش‌نشاني و آتش‌نشانان با استقرار ۵ دستگاه خودرو سبك و سنگين آتش‌نشاني، ۲ دستگاه موتورسيكلت عملياتي همراه با ۲۰ آتش‌نشان در ۵ نقطه از مسيرهاي مختلف راهپيمايي، از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن تا پايان مراسم آماده خدمت‌رساني به شهروندان هستند.

وي افزود: علاوه بر اين تمامي ايستگاه هاي ثابت آتش‌نشاني اروميه كه در تمامي ايام به شهروندان خدمت‌رساني مي‌كنند، ايستگاههاي 1 و 2 نيز به عنوان پايگاه‌هاي پشتيباني آماده انجام خدمت و تأمين ايمني شهروندان هستند.

وي خاطر نشان كرد: از عموم شهروندان خواستاريم تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ احتمالي ضمن حفظ خونسردي، سريعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و يا نيروهاي آتش‌نشاني مستقر در محل اطلاع دهند.

وي تصريح كرد: تمامي آتش‌نشانان غيرشيفت نيز در روز ۲۲ بهمن، همپاي مردم شهيد پرور اروميه در این مراسم شركت خواهند کرد و در صورت لزوم در ارائه خدمات ايمني به شهروندان با آتش‌نشانان مستقر درمسير راهپيمايي همكاري خواهند كرد.

تعداد نمایش ها (45)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان