ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد کامیون با چهار دستگاه خودرو یک مصدوم بر جای گذاشت

برخورد کامیون با چهار دستگاه خودرو یک مصدوم بر جای گذاشت

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/جمعه, 27 تیر,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
2/0
 

برخورد شدید کامیون با چهار دستگاه خودروی سواری یک زخمی برجای گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 21:31 دقیقه شب گذشته درپی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با چهار دستگاه خودرو و محبوس ماندن یکی از رانندگان خودرو در داخل کابین مچاله شده در خیابان آیدین کریمی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه نیروهای عملیات ایستگاه 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از رحیم بابایی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه که خود در محل حضور داشت چنین اظهار کرد: درزمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی کامیون 911 پس از برخورد با سه دستگاه خودرو پارک شده به شدت با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده و خودرو مابین کامیون و دیوار منزلی مچاله شده و راننده خودرو پراید محبوس مانده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، تثبیت هر دو خودرو و قطع جریان برق این خودرو به یاری مصدوم حادثه شتافتند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ست هیدرولیکی نجات(هولماترو)، پس از جداسازی قسمت هایی از بدنه این خودرو، به مصدوم دسترسی پیدا کردند و موفق شدند راننده ای که به شدت مصدوم و درون اتاقک درهم پیچیده خودرو محبوس شده بود را خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با اشاره به اینکه راننده کامیون از محل حادثه متواری شده بود افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهور، ماموریت خود را پایان دادند.

تعداد نمایش ها (179)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان