ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد پیکان وانت با کامیون حادثه آفرید

برخورد پیکان وانت با کامیون حادثه آفرید

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 22 آبان,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید یک دستگاه خودروی وانت با یک دستگاه کامیون در کمربندی خاتم الانبیاء یک مصدوم بر جای گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت 11:11 دقیقه دیروز زنگ ایستگاه 6 را به صدا درآورد و تیم امداد و نجات این ایستگاه  را عازم محل حادثه نمود.
 امین دلخوش افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره چنین اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پیکان وانت به علت عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه، به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی جرثقیل برخورد کرده و راننده به شدت دچار آسیب دیدگی و داخل خودرو محبوس شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز حوادث بعدی و مستقر نمودن دو رشته لوله ی آبدهی برای احتیاط در محل، راننده محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات دقیق، در کمترین زمان ممکن موفق شدند راننده مصدوم را از داخل خودرو خارج کرده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل نمایند و پس از رسیدن عوامل اورژانس مصدوم را جهت تکمیل درمان به آنان سپردند.

وی تصریح کرد: پس از حضور عوامل راهور منطقه و جابجایی خودروها، آتش نشانان، با ایمن سازی محیط و تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان داد.

تعداد نمایش ها (113)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان