ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد شدید دو خودروی سواری با یکدیگر در جاده دریا 3 مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد شدید دو خودروی سواری با یکدیگر در جاده دریا 3 مصدوم بر جای گذاشت.

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 06 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، طی تماس تلفنی رانندگان خودرو های عبوری با سامانه 125  وگزارش این حادثه راس ساعت 17:41 دقیقه دیروز ستاد فرماندهی با دریافت این حادثه مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی رانا و یک دستگاه تاکسی و محبوس ماندن سرنشین خودرو رانا  بی درنگ تیم امداد و نجات ایستگاه 2 را به جاده دریا  اعزام کرد.

امین اتحاد افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی تاکسی با یک دستگاه رانا  برخورد کرده که 3 نفر مصدوم شده است که یکی از سرنشینان خودرو رانا در داخل خودرو محبوس مانده بود.

وی افزود : آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر اقدامات لازم را انجام داده و در عملیاتی نفسگیر با استفاده از ست هیدرولیکی نجات  توانستند فرد محبوس شده در خودرو را به سلامت بیرون آورده و جهت انجام معاینات پزشکی تحویل کادر اورژانس حاضر در محل داده تا به بیمارستان انتقال دهند.

اتحاد با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی می باشد خاطر نشان شد : آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل راهرو ر و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند

تعداد نمایش ها (284)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان