ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

برخورد خودرو سمند با درخت چهار کشته و زخمی بر جای گذاشت

برخورد خودرو سمند با درخت چهار کشته و زخمی بر جای گذاشت

در بلوارباهنر اتفاق افتاد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 07 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برخورد شدید خودرو سواری سمند با درختان وسط خیابان، دو جوان را به کام مرگ کشید و دیگر سرنشینان توسط آتش نشانان رها سازی شدند.

به گزارش روابط  عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، راس ساعت 21:37 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 از برخورد شدید یك دستگاه خودروی سواری سمند با درختان وسط بزرگراه باهنر نرسیده به پل مادر خبردادند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 و گروه امداد و نجات ایستگاه 6 را به محل حادثه رهسپار كرد.
علیرضا گوله مرزی یگانه افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یك دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین مرد در حال حركت در مسیر شمال به جنوب بلوار باهنر بود که به علت نامعلومی به یکباره از مسیر اصلی خود منحرف، پس از گذر از روی جدول وسط خیابان و شکستن شش اصله درخت و برخورد با خودرو پژو 405 که از روبرو در حال حرکت بود متوقف شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینكه دو نفر از سرنشینان در داخل اتاقک خودرو محبوس شده بودند، نیروهای آتش نشانی بی درنگ با استفاده از ست هیدرولیکی نجات و برش خودرو مچاله شده به مصدومین دسترسی پیدا كرده و توانستند هر دو سرنشین محبوس شده را به بیرون از خودرو منتقل و جهت انجام معاینات اولیه و انتقال به بیمارستان تحویل کارشناسان اورژانس حاضر درمحل دادند.
وی تصریح كرد: پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، مرگ یکی از سرنشینان که مردی 25 ساله بود و در داخل اتاقک خودرو سمند گرفتار شده بود، تائید و اعلام شد.
وی افزود: دو سرنشین دیگر این خودرو شامل دو مرد جوان و راننده خودرو پژو که مردی 35 ساله كه در این حادثه دچار آسیب دیدگی نیز شده بودند، با اورژانس برای مداوا به نزدیكترین مركز درمانی منتقل شدند.
خاطرنشان كرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، اقدام به ایمن سازی نهایی خودرو و محل حادثه كرده و پس از تحویل محل حادثه را به عوامل نیروی انتظامی تبه عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (72)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان