ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

بازدید رییس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای شهر ارومیه از سازمان آتش نشانی

بازدید رییس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای شهر ارومیه از سازمان آتش نشانی

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 16 دی,1394/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
4/0
 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، آقای ستارپور عضو شورای شهر ارومیه و رییس کمیسیون خدمات شهری در طی بازدیدی که از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه انجام داد، اظهار داشت: یکی از مهمترین الزامات شهر ایمن، مجهز بودن سازمان آتش نشانی به تجهیزات و دستگاههای به روز و پیشرفته مبتنی بر استانداردهای روز دنیا است. وی با بیان اینکه در بودجه سازمان آتش نشانی در سال 1395 پیش بینی های لازم در خصوص خرید تجهیزات امداد و نجات و آتش نشانی صورت گرفته است، از پرسنل زحمت کش آتش نشانی تشکر نمود و از آنها خواست تا با فراگیری دانش به روز آتش نشانی خود را برای مهار و کنترل حوادث آماده نگه دارند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر ابراز امیدواری کرد که در سالهای آتی پیش بینی های لازم در خصوص تحقق اصلاح ناوگان خودرویی آتش نشانی و بازسازی و بهسازی آنها در صدر برنامه شهرداری قرار گیرد. وی همچنین اعلام نمود که با توجه به سیاستهای شورای شهر و شهرداری ارومیه، هماهنگی های لازم با سازمانهای فوریتهای پزشکی انجام شده است تا در هنگام حوادث تیمی از اورژانس نیز همراه با تیم آتش نشانی در عملیات امداد و اطفاء شرکت کنند.

در این دیدار آقای شاد قوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به آتش نشانی توضیحات لازم را ارائه نمودند و یادآور شدند که سازمان آتش نشانی با تمام تلاش در پی حذف گره های خطر در سطح شهر بوده و شبانه روز با آموزشهای لازم و تمرینات مستمر در بین پرسنل در ارائه خدمات بهتر به شهروندان کوشش می نماید. وی بیان نمود که در طی ماههای اخیر و علیرغم قرار گرفتن در فصل سرما، با توجه به آموزشهایی عمومی که به صورت محله ای به شهروندان ارائه شده است، آمار حوادث آتش سوزی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

تعداد نمایش ها (576)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان