ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انفجار منزل مسکونی بامداد امروز در  محله قاسمیه

انفجار منزل مسکونی بامداد امروز در محله قاسمیه

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 10 دی,1397/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر اطلاع رسانی حادثه انفجار و آتش سوزی در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت 3:53 دقیقه بامداد امروز بی درنگ زنگ ایستگاه 1 را به صدا درآورد و آتش نشانان روانه محله قاسمیه خیابان جوانمرد شدند.
تورج غفاری  افسر آماده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه مسکونی به مساحت حدودا 80 متر مربع بر اثر انفجار گاز شهری، شیشه های منزل شکسته و مبلمان اثاثیه منزل دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله باقطع برق و بستن شیر اصلی گاز با استفاده از دستگاه تنفسی وارد محل آتش سوزی شدند و لوازم سوخته را از بقیه جدا کرده و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.
غفاری خاطرنشان کرد: دو نفر از ساکنان منزل مسکونی که دچار آسیب دیدگی جزئی شده بودند جهت معاینات پزشکی تحویل پرسنل اورژانس حاضر در محل شدند و نیروی عملیات با تخلیه دود و اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است:علت این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (352)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان