ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انفجار شدید منزل مسکونی در بلوار شهداء

انفجار شدید منزل مسکونی در بلوار شهداء

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 01 دی,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی واقع در بلوار شهدا باعث تخریب کامل این ساختمان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ طی تماس تلفنی شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه مبنی بر انفجار در یک باب منزل مسکونی واقع در بلوار شهداء شهرک فجر  سریعاً ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه به محض دریافت این خبر راس ساعت 23:48 دقیقه دیشب به سرعت آتش نشانان ایستگاه شماره 6 را به محل حادثه اعزام کرد.
حسین سرباز رشید که خود در محل حضور داشت در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که در یک باب منزل مسکونی که به عنوان انباری مورد استفاده قرار گرفته بود، انفجار شدیدی صورت گرفته و کاملاً تخریب شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز و همچنین ایمن سازی محل حادثه با هماهنگی ستاد فرماندهی، نیروهای امدادی هلال احمر را جهت جستجو محبوسین احتمالی با استفاده از سگ های زنده یاب را به اعزام کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام عملیات اولیه جستجو توسط آتش نشانان مشخص گردید که محل حادثه خالی از سکنه بوده و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و همچنین کشیدن نوار خطر و تحویل ساختمان حادثه دیده با مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (34)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان