ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انجام ۳۹۰ مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در سه ماهه نخست سال جاری توسط آتش نشانان ارومیه‌ای

انجام ۳۹۰ مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در سه ماهه نخست سال جاری توسط آتش نشانان ارومیه‌ای

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 12 تیر,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تعداد ۳۹۰ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سطح شهر ارومیه رخ داده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت:  عملیات های انجام شده از ابتدای سال جاری تا آخر خرداد ماه تعداد ۳۹۰ مورد بوده که در مدت زمان مشابه سال قبل که تعداد حوادث ۴۵۳ مورد ثبت گردیده، کاهش ۱۴ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در سه ماهه سال جاری در مجموع ۱۸۵ مورد حریق در شهر ارومیه اتفاق افتاده که از این تعداد  ۵۵ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۳۲ مورد مربوط به وسایط نقلیه،  ۲۰ مورد مربوط به مراکز تجاری و انباری, ۶۱ مورد از این آتش سوزی ها مربوط به مراتع، جنگل ها، باغات کشاورزی، محوطه خالی و سایر موارد بوده است.

وی همچنین از انجام ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد  ۳۱ مورد زنده گیری مار سمی و حیوانات خطرناک، ۲۲ مورد چیدن انگشتر و حلقه، ۶۲ مورد رهاسازی از آسانسور, ۱۲ مورد امداد رسانی تصادفات خودرویی و  ۹ مورد واژگونی خودرو که نیاز به رها سازی سرنشینان داشته، ۳ مورد نجات نفرات سقوط کرده در چاه و سایر موارد بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: انجام آموزشهای همگانی اطفاء حریق و امداد و نجات بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی جامعه برای دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، کارکنان ادارات، سازمانها، کارخانجات و ... جمعا به تعداد ۱۲۰۸ نفر و به میزان ۱۹۳ ساعت در این سه ماهه توسط کارشناسان اداره آموزش و تربیت بدنی به انجام رسیده است.

وی همچنین در تشریح عملکرد و فعالیت اداره پیشگیری و نظارت بر ایمنی ابنیه این سازمان تصریح کرد: ۲۵۸ مورد صدور مجوز احداث ساختمان، ۶۱ مورد بازدید ایمنی از ساختمانهای متقاضی پایان کار، ۴۰۵ مورد بازدید ایمنی عدم خلافی، ۴۰ مورد بازدید مشاوره ای به درخواست مالکان در مدت زمان یاد شده توسط کارشناسان این اداره  به شهروندان ارائه گردیده است.

سرباز رشید یادآور شد: آموزش شهروندی و همچنین پیشگیری از حریق توسط شهروندان و فرهنگ سازی این مقوله رابطه مستقیمی با کاهش عملیات‌های سازمان آتش نشانی داشته و امیدواریم با مشارکت شهروندان شاهد شهری ایمن باشیم.

تعداد نمایش ها (55)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان