ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انجام بیش از 1100 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در شش ماهه اول سال 1401

انجام بیش از 1100 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در شش ماهه اول سال 1401

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 27 مهر,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بیش از 1100 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات، توسط آتش نشانان ارومیه ای در شش ماهه نخست امسال در سطح شهر انجام پذیرفه است.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت:  عملیات های انجام شده از ابتدای سال جاری تا آخر شهریور ماه تعداد 1120 مورد می باشد از این تعداد 645 مورد اطفاء حریق و 475 مورد نیز مربوط به امداد و نجات می باشد.

وی با اشاره به انجام 645 مورد عملیات اطفاء حریق افزود: از این تعداد  130 مورد مربوط به منازل مسکونی ، 62 مورد مربوط به وسایل نقلیه،  58 مورد مربوط به مراکز تجاری و انباری, 87 مورد از این آتش سوزی ها مربوط به مراتع، جنگل ها، باغات، 151 مورد نیز محوطه و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده تعداد 475 مورد نیز عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان انجام پذیرفته که  از این تعداد  58 مورد زنده گیری مار سمی و حیوانات خطرناک ، 36 مورد چیدن انگشتر، حلقه، 126 مورد امداد رسانی در آسانسور, 35 مورد تصادفات و واژگونی خودرو و نیاز به رها سازی سرنشین محبوس مانده، 6 مورد نجات از چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تصریح کرد: اعمال آموزشهای همگانی اطفاء حریق بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی جامعه برای دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، کارکنان ادارات، سازمانها، کارخانجات، آموزش همگانی و... جمعا بتعداد 1128 نفر و به میزان 158 ساعت برگزار گردید و 612 نفر از پرسنل عملیاتی این سازمان آموزش های تخصصی را به میزان 106 ساعت آموزش دیده اند.

وی همچنین در تشریح عملکرد و فعالیت اداره پیشگیری این سازمان تصریح کرد: 288 مورد صدور مجوز احداث ساختمان، 135 مورد بازدید ایمنی از ساختمانهای متقاضی پایان کار، 951 مورد بازدید ایمنی عدم خلافی، 80 مورد بازدید مشاوره ای به درخواست مالکان در مدت زمان یاد شده توسط کارشناسان اداره پیشگیری و نظارت بر ابنیه این سازمان به شهروندان ارائه گردیده است.

تعداد نمایش ها (74)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان