ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

انجام بیش از ۴۵۰ عملیات آتش‌نشانی طی سه ماهه سال جاری/ کاهش ۲۲ درصدی عملیات‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

انجام بیش از ۴۵۰ عملیات آتش‌نشانی طی سه ماهه سال جاری/ کاهش ۲۲ درصدی عملیات‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 26 تیر,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انجام بیش از ۴۵۰ عملیات آتش‌نشانی طی سه ماهه سال جاری| کاهش ۲۲ درصدی عملیات‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۴۵۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات از سوی آتش‌نشانان در سطح شهر ارومیه انجام شده است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید با اشاره به انجام بیش از ۴۵۰ عملیات آتش‌نشانی، عنوان کرد: این تعداد عملیات در مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۷۵ مورد بوده که ۲۲ درصد کاهش رشد داشته است.

 

وی با بیان اینکه در سه ماه سال جاری، ۲۱۷ مورد حریق در شهر ارومیه روی داده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵۹ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۲۴ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۱ مورد مربوط به مراکز تجاری و انبار و مابقی آتش‌سوزی‌ها نیز مربوط به مراتع، جنگل ها، باغات و محوطه است.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به وقوع ۲۳۳ مورد عملیات امداد و نجات طی این مدت، بیان کرد: از این تعداد عملیات، ۳۳ مورد عملیات زنده‌گیری مار سمی و حیوانات خطرناک، ۱۷ مورد درآوردن انگشتر، ۱۲۳ مورد امداد رسانی در آسانسور, ۳۸ مورد امداد تصادفات خودرویی و نیاز به رهاسازی، ۱۲ مورد واژگونی خودرو و نیاز به رهاسازی سرنشین و ۲ مورد نجات از چاه بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی، اظهار کرد: طی سه ماهه سال جاری به میزان ۳۳ ساعت دوره آموزشی اطفاء حریق بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی برای دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، کارکنان ادارات، سازمان‌ها و کارخانه‌ها در مجموع برای ۱۶۰ نفر برگزار شده است.

 

سرباز رشید افزود: همچنین طی سه ماهه نخست سال جاری، ۲۳۹ نفر از پرسنل عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه آموزش‌های تخصصی را به میزان ۶۰ ساعت را فرا گرفته‌اند.

 

وی صدور مجوز احداث ساختمان به تعداد ۲۰۲ فقره، بازدید ایمنی از ساختمان‌های متقاضی پایان کار به تعداد ۶۹ بازدید، ۵۵۷ مورد بازدید ایمنی عدم خلافی، ۵۱ مورد بازدید مشاوره‌ای به درخواست مالکان را از جمله اقدامات اداره پیشگیری و نظارت بر ابنیه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه برشمرد.

تعداد نمایش ها (48)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان