ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اعزام ۱۲ آتش نشان به بازار امین نقده

اعزام ۱۲ آتش نشان به بازار امین نقده

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 12 تیر,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در پی آتش سوزی گسترده در بازار امین نقده سریعاً ۱۲ آتش نشان به همراه سه دستگاه خودروی اطفاء حریق سنگین و یک دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه جهت انجام عملیات اطفاء حریق اعزام شدند.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی گسترده در بازار امین شهر نقده و اعزام آتش نشانی های شهرهای نزدیک چون مهاباد، پیرانشهر، محمدیار و اشنویه به محل حادثه و عدم کنترل و پیشروی حریق، سریعاً پس از هماهنگی های لازم دو دستگاه خودروی سنگین اطفاء حریق، یک دستگاه تانکر آب جهت پشتیبانی و یک دستگاه خودروی پیکاپ فرماندهی به همراه تجهیزات کامل به همراه ۱۲ آتش نشان با سرپرستی معاون فنی و عملیات سازمان عازم این شهر شدند.

وی افزود: خوشبختانه به محض رسیدن آتش نشانان به نقده حریق مهار و تحت کنترل نیروهای آتش نشانی درآمده بود و پس از هماهنگی با ستاد بحران شهرستان نقده ماشین آلات سنگین آتش نشانی ارومیه جهت استقرار به عنوان نیروی پشتیبان در شهرداری این شهر استقرار و یک تیم جهت بررسی محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله با حضور در شهرداری نقده و پس از شرکت در جلسه مدیریت بحران شهرستان نقده و اعلام خاتمه عملیات اطفاء حریق به ارومیه بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز صبح نیز با اعلام نیاز آتش نشانی نقده یک تیم از کارشناسان خبره این سازمان جهت علت یابی حریق و مشخص نمودن علت این حادثه به نقده اعزام شدند.

تعداد نمایش ها (35)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان